Thursday, July 28, 2011

cinta highlighter

hye peeps :) haa..pelik tak entry cik Kucing kali ni? sebenarnya aku selalu tengok blogger2 yang lain je yang buat cerita. so, kali ni aku pon nak cube2 je masuk ke dalam dunia penulis lah pulak. hahaha~ aku menulis? ehh, jangan pandang rendah dekat aku. aku nak terbitkan cerite ni kat blog pon just suke2 je.
tapi kalau nak tau sebenarnye cerite yang aku nak terbitkan ni memang benar.

tajuk dia CINTA si highlighter. haa..nak tau sape yang memegang wataknya? sapakah yang jadi hero dan heroin? hmm, sape ekk? haha~ kalau  nak tau korang kenelah tunggu. okbye peeps :) cik Kucing nak masok sangkar dah ni. nak tido.




SuKE??SILA LIKE N cik kucings suruh komen!! :)

3 sayang cik kucing:

Cik Lyza said...

hee ~ tak sabar2 nak nak tunggu ceritanya :)

Elixindora said...

bila nak mula nih??


membalas kunjungan. jom join G.A

kayana nur syasya said...

ceh kwn aq , dah start wat jurnal citer cinta lak nii . aq join arh . setiap ari aq bukak blog kau . nak tahu penerusan citer ! hehe . kau pon cpt2 lah buat sambungan dia okey ! :)