Sunday, August 7, 2011

Segmen Wanie: Doodle Raya Free

hye peeps :) haha..satu hari, satu segmen yang aku join kan? nak buat macam mana, aku suka sangat join2 segmen ni. kali ni aku join segmen cik Wanie pulak. best tau segmen ni. memang berbaloi lah sebab semua yang join segmen ni akan mendapat satu doodle raya free. untuk yang bertuah pulak akan mendapat sepasang doodle (gegirl and boy)







okey. supaya tidak membuang masa, aku nak melengkapkan syarat2 yang ditetapkan:
a) warna doodle: merah, pink, putih
b) nama: faridah eizzati
c) Aksesori kat tangan doodle: kena bersesuaiankan? hmmm, kalau aku yang bertuah tu, aku nak laki pegang duit raya, gegirl pulak pegang kuih raya. tapi kalau aku kurang bertuah, aku nak doodle tu pegang duit raya je lah.

 yaallah..aku ni gila apa? nak mintak doodle yang susah2 je. dah lah orang yang tolong buatkan. tapi sebenarnya aku nak sangat doodle yang macam tu sebab aku nak buat sendiri, tak menjadi. so, bila ada peluang macam ni, nak lah merasa(eh, pompan ni, buat sendiri tak reti, kecoh je lebih!) lalalala~










SuKE??SILA LIKE N cik kucings suruh komen!! :)

2 sayang cik kucing:

Wanie said...

hehe..thanks ye join..rasenye ok je ur request tu..:)
malam ni dtg check senarai name ye..

Pesona Algebra said...

Waaaaaaa doodle!!