Monday, November 7, 2011

Segmen : Lagu Di Blog Saye !






















orait ! haloo assalamualaikum peeps :) malam ni aku nak join segmen nih. dekat blog aku takde lagu. dulu ada lah sekarang dah takde. okeyh, aku hanya boleh seggest kat korang yang tak tau nak letak lagu apa kat blog.


tips dari aku :)


1. bagi aku senang je nak pilih lagu nih. korang just cari satu lagu, then, korang try hayati betol2 dan kalau nak lagi senang, biarlah lagu tu mengkisahkan kehidupan korang supaya bila korang dengar je lagu tu kat blog, korang faham.


2. dan kalau boleh, korang jangan lah amik lagu yang menjerit-jerit pulak. kang dah elok2 blog ciut miut tetiba bila lagu dipasang wahh! kalau orang yang ada heart attack tu memang boleh mati terkejut.




aku rasa itu je kot yang aku boleh tolong korang yang tak tau nak pilih lagu untuk blog. orait , sekarang korang dah tau kan? boleh lah start cari lagu kat youtube. hopefully, tips aku dapat diguna pakai lah ye ! okey.. bye2 :)

SuKE??SILA LIKE N cik kucings suruh komen!! :)

2 sayang cik kucing:

Unknown said...

aah. tau takpe. jangan dok menjerit. pecah ear drum -_-" hehe. mekasih join ! name anda di entry tau ! :)

siti hidayah said...

A'ah, betul tu. bila dah sesuai dengan perasaan kita baru best nak baca entry.

http://dayahpunyerbelog.blogspot.com/2011/11/segmen-lagu-di-blog-saye.html