Friday, June 17, 2011

0h! Gitar ~

hye peeps, harini title entry aku 0h! Gitar. nak tau kenapa 0h! Gitar? hmmm, kenapa ek? haa..sebab kalau u all nak tau aku ni ialah salah seorang peminat setia gitar. tapi masalahnye aku tak reti bermain gitar tu. tu lah, kesian. kan3? hehe~

tadi aku juga ada search kat google about guitar. then, terkeluar pulak brand farida. haha~ nama aku dia  jadikan brand guitar. wow ! bangga sungguh saye yang bernama faridah ini. boleh lah gitar dia punya kecantikkan. lawa lah. nak tengok? nah tengok lah.



benar ngak apa yang gue bilang..benar bukan? haha~ tu lah semakin famous nama farida ni. first2 aku pon terkejut tengok ni. tapi bila dah belek2 ok dah. lagi satu, korang nak tengok tak collections farida ni?






sebenarnye banyak lagi tapi aku tak dapat nak share. dalam collections farida ni aku suke gitar bass dia. memang cantik. take a look !



dua ni memang aku suke. simple but nice right? aku harap ada orang yang rela tanpa dipaksa ajar aku bermain gitar. huh~ sampai bile pon aku takkan pandai bermain gitar ni. okey, tu je yang aku nak cerita. takde dah kot. see yaw !



SuKE??SILA LIKE N cik kucings suruh komen!! :)

4 sayang cik kucing:

Alif Haris said...

sy pn bercita2 nk beli gitar .. heehhe :)

nik lan nik mat said...

xpandai men gitar...huhuhu

M Fizan said...

wahhh..gitaris ke? huhuhu

kerisperak said...

beli je gitar dulu.. pastu blajar kt youtube..hehehe