Wednesday, June 29, 2011

Contest Blog Saya Comel

hye peeps :) harini cik Kucing nak join contest. dah lama aku tak join contest. contest apa laa yang cik Kucing ni join ek? nak tau? haa..cik Kucing join Contest Blog Saya Comel. cute ke blog aku ni weh? ala..boleh lah tu, tapi aku tak kesah lah apa orang nak cakap aku ni batak contest ke apa ke. takpe lah  aku masuk banyak2 contest ni pon sebab aku nak menimba pengalaman. menang atau kalah tu adat pertandingan.

ok, balik kepada topik asal tadi. aku nak tempek banner yang sangat cute Contest Blog Saya Comel ni.

Photobucket



kalau nak join contest ni kita mestilah: 

1. follow dan like page blog (: ini :)
2. buat satu entry about contest ni "Contest Blog Saya Comel"dan tag kepada 4 bloggers yang lain.
3. and the last, tinggalkan link entry korang dekat comment box bawah entry si pengganjur contest ni.

hadiah2 yang menanti anda:

Tempat Pertama: RM100 cash ok !
Tempat Kedua: RM50 top-up
Tempat Ketiga: RM30 top-up
saguhati: RM20 top-up

senang kan? haa hadiah2 nya lagi best. tak rugi lah masuk contest ni. jom lah ! kita beramai -ramai join the contest. tapi kalau korang nak join contest ni, better korang cepat ye.lagipon memang ramai lah bloggers2 yang lain dah join walaupon tarikh tutupnya lambat lagi. tarikh tutup contest ni jatuh pada 17 Julai 2011 (tarikh takkan diubah).

sebelum itu, aku nak tag,
faridahnazurah
aisyah
zakirah
tasya

SuKE??SILA LIKE N cik kucings suruh komen!! :)

1 sayang cik kucing:

fiQRa said...

mesti leh menang sbb blog awk comel ;) jom tlg saya jom klik cni & komen erh ;)