Friday, June 3, 2011

saya mintak maaf ye sayang...!

hey,peeps ! firstly,aku nak mintak maaf kat korang semua cause aku dah lame gile tak post kat blog...
aku akan nyatakan sebab sebabnye.jangan risau...
  1. sebab blog aku hodoh gile nak mampos,kadang2 aku rase macam nak baling je laptop bile nampak blog aku...
  2. sejak dua menjak ni aku sebok sikit.ia lah kan aku baru balik dari kem,so,penat lah sikit.
  3. aku tak dek mood lansong nak post kat blog.
  4. sebab blog aku buat hal,sampai aku x boleh terima.
  5. aku tak dek cerita2 hot for shere.
 aku harap korang dapat terima ye,sebab sebab ini.sekali lagi,aku mintak maaf sangat2.okey sayang..?senyum lah sikit...haaa..bile dah senyum kan comel tuu..hihi~bye-bye....





SuKE??SILA LIKE N cik kucings suruh komen!! :)

0 sayang cik kucing: