Sunday, June 5, 2011

Isu Gambit Saifullah Memaki Para Blogger.

hye peeps, aku just nak ceritakan pasal isu Gambit nih memaki blogger2 dan kini sudah berakhir lah peperangan antara Gambit dengan blogger2 sebab dia dah minta maaf. so,kepada korang yang marah2 kat Gambit pasal dia maki hamun bloggers dan mengelar bloggers ni macam anjing,maafkan lah dia tu.okey? lagipun dia dah mintak maaf dah kan kat fanpage dia. ini buktinya.

----->betol kan ape yang aku cakap ! tu lah..tak percaye. dia dah mintak maaf. sebagai manusia   biasa,pastinya tidak pernah lari daripada melakukan kesilapan.betol tak?

 sesungguhnya orang yang memaafkan lebih mulia dari orang yang memohon maaf. tapi,bagus jugak kalau ada orang yang memohon maaf walaupun bukan dia yang melakukan kesalahan itu,dia akan mendapat pahala yang berganda.

bagus lah kan bila kita tengok dia dah mintak maaf macam ni. tapi,kita jangan lah pulak nak memaki hamun dia balik sebab dalam Islam menggalakkan kita memaafkan orang lain walau sebesar mana pun dosa dia kat kita. Nabi kita pun memaafkan orang2 yang mencaci dia.kenapa tidak kita mengikut sunnah nabi dengan memaafkan orang ? takkan lah nak tunggu hari raya je nak mintak maaf atau memaafkan orang.hee~

anyway,aku pelik lah. kenape lah sesetengah orang yang aku tengok,dorang tak berapa berkenan dengan perkataan "IF" yang Gambit gunakan tu. dorang cakap perkataan tu macam Gambit ni tak ikhlas. bagi aku lah ok je asalkan dalam status dia tu ada perkataan "SORRY". itu suda cukup. lagipun kalau kita nak cakap pasal ikhlas ke tak ikhlas, itu semua urusan dia dengan Allah SWT.

apa2 pun ni hanya dari pandangan aku aje. jangan nak marah tak tentu pasal kat aku pulak. ok ? santai lah beb ! hee--->bye2<----

*credits  to http://faridahnazuahthesinge.blogspot.com/ . :)







SuKE??SILA LIKE N cik kucings suruh komen!! :)

0 sayang cik kucing: