Monday, November 7, 2011

Unforgettable :)

hye peeps :) kalau korang nak tau kenapa lah title dia unforgettable ? harini tiba2 aku dilanda mood nak blogwalking. haa, sebenarnya unforgettable ni blog saudari Maisarah binti Mohammad. aku tertarik sangat dengan lagu dekat blog dia. memang tak pernah dengar sebelom nih , but it still interesting. apa lagi kan, terus follow dia :)


jom ! korang try lah skodeng2 ape2 yang patot. nanti bagitau aku tau ! hehehehe :) ehem.. rajin aku nak review sikit blog dia nih.

 
pastu, harini jugak aku telah di tag oleh kawan aku untuk join contest yang maisarah ni buat. so, nak join lah. di sini jugak aku nak mengajak korang semua join bersama-sama contest yang dia buat nih. 
 
NOTA KASIH SAYANG : korang rasa apa tajuk lagu blog dia ek? sapa tau angkat hidung ! cehh, mana ada lah.. tolong komen lah.  


SuKE??SILA LIKE N cik kucings suruh komen!! :)

0 sayang cik kucing: